OKtay Ustam


Ana Sayfa > Yemek Tarifleri > Yöresel Yemek Tarifleri

 
Malzemeler :

5OO gr. kaymak
1 çay b. su
6 çorba k. un
1 çorba k. tereyağı
pudra şekeri

 
Hazırlanışı :

Tavaya kaymağı ve suyu alarak kaynatalım. Daha sonra üzerine yavaş yavaş unu ekleyerek karıştıralım. Daha sonra istediğimiz kıvama geldiğinde kaşıkla üzerine bastırarak alttan ve üsten kızarmasını sağlayalım.Kızartırken kenarlarından tereyağı ilave edelim. Tabağa alıp üzerine pudra şekeri eleyerek sıcak sıcak ikram edelim. Konyu usulü hoşmerim bol kalorili ama çok lezzetli.

afiyet olsun
 
Etiketler
 
Geri      Ana Sayfa      
#


  • Diğer
  • Yöresel Yemek Tarifleri
Geriİleri
#

#
Yorum Ekle
Adınız Soyadınız
 
Email Adresiniz
Yorumunuz

Yorumlar
1
slm oktay usta yemekler bi harikayanliz sizden bi ricam olcak mumkunse tabi siteniz cok agir calisiyo girmek istedigim tariflere giremiyorum ya acilmiyo yada cok bekliyorum bu konuda yardimci olurlarsa cok sevinirim teskkurler.
ebru yildirim|03 Nisan 2008 Perşembe Saat : 12:02
2
oktayusta tariflerinizi zevkle takip ediyorum her şey çok güzel ama bazı tariflerinizi pc sayfanıza geç miyorsunuz mesala bir nisan gibi mesala hoşmerimdeki kaymağı nereden bulabiliriz veya bu kaymağın özel bir adı varmı ekmek dolmasını nasılikram deceğ
gönülusta|03 Nisan 2008 Perşembe Saat : 12:11
3
yorumum yarım kaldı dün hastaneye gitmek durumunda olduğum için proğramınızı tamamlayadım zaman zaman böyle oluyor kaçırıyorum ve sizinde bazı proğramlarınız pc ye geçmiyor ve ben böyle tarifler çok kaçırdım lütfen bunlara dikkat edelim bu konuda malumat
gönülsta|03 Nisan 2008 Perşembe Saat : 12:19
4
merhaba.oktay usta ben hergün sizi izletiyorum.sizden kuru pasta yapmasını istiyorum.rica ediryorum.pastane kurabiye
gülşah koldaş|03 Nisan 2008 Perşembe Saat : 14:12
5
merhaba.oktay usta ben hergün sizi izletiyorum.sizden kuru pasta yapmasını istiyorum.rica ediryorum.pastane kurabiye
gülşah koldaş|03 Nisan 2008 Perşembe Saat : 14:13
6
programınızı beyenerek izliyorum.siteniz çok ağır çalışıyor. ilgilenmenizi rica ederim.
gülcan uğuz|03 Nisan 2008 Perşembe Saat : 17:05
7
Programi keyifle izliyorum not almiyorum siteden bakip yaparim diyorum ama bazen de bazi tarifler siteye eklenmiyor. Sitenin konsepti cok guzel olmus ancak cok yavas calisiyor.. Basarilar..
ASLI EKICI|03 Nisan 2008 Perşembe Saat : 18:15
8
merhaba oktay usta! tariflerini cok seviyor ve cok büyük bir zevkle evde yapiyorum! basarinin devamini dilerim! selamlarimi iletiyorum! allah'a emanet ol.
Seher Ün|03 Nisan 2008 Perşembe Saat : 20:16
9
slm oktayusta sizi cok begenerek izliyorum cok keyif veriyorsunuz ama siteniz cok agir istedigimize ulasamiyoruz ve aperatiflerinizi arttirirsaniz cok sevinirim hayirli calismalar
gulhan sevis|03 Nisan 2008 Perşembe Saat : 23:10
10
oktay usta tarifleriniz çok güzel hemen hemen hepsini deniyorum bazen kaçırdıgım oluyo sitenize giriyorum ama çok yavaş açıyo bazende hiç açmıyo lütfen dikkate alırsanız sevinirim saygılarımla
ummuhanseymen|03 Nisan 2008 Perşembe Saat : 23:32
11
bende şikayetçiyim,çok geç açılıyor.başarılar dilerim
sevidegülcan|04 Nisan 2008 Cuma Saat : 18:18
12
oktay usta tarifleriniz ve programınız bir haRİKA program başlar başlamaz herkes tv ye koşuyor. bir annneannem var siz hiç kaçırmıyor. Yemeklerinize çok hayrannn. Sizin üç kızınız varmış bizimde üç kızız.annem sizin için dua ediyor çok çok çok iyi bir çün
emine aydınlar|05 Nisan 2008 Cumartesi Saat : 11:28
13
mrb sevgili oktay usta ve ekibi programiniz cok guzel ama aysem hanimin yaptigi pastalari neden koymuyorsunuz onlari da merak ediyoruz yalniz site coook yavas bazen acilmiyor lutfen buna bir care .... oktay bunyamini merak edyorz basarilar byyy
meryem ozkurt|05 Nisan 2008 Cumartesi Saat : 15:00
14
oktay usta tam 9 aylik hamileym almanyadan hergun seni seyredyorm senden bir ricam var ne olur bana slm yolla cok sevinirm cok tesekurler bunyamini bir kere gorebilirmiyiz
meryem ozkurt|05 Nisan 2008 Cumartesi Saat : 15:04
15
SLM OKTAY USTA BEN HATİCE SİZDEN ÜZÜMLÜ VEYA MEYVELİ KEK YAPMANIZI RİCA EDEBİLİRMİYİM LÜTFEN...
Hatice Derelioglu|05 Nisan 2008 Cumartesi Saat : 18:33
16
SLM OKTAY USTA BEN KONYADAN HATİCE DERELİOĞLU LÜTFEN BANA SLM GÖNDERİRİMİSİN GÖNDERİRSEN ÇOK SEVİNİRİM.......
HATİCE DERELİOĞLU|06 Nisan 2008 Pazar Saat : 01:11
17
oktay ustam sana bişey yazmaya gerek bile yok süüüüüüppppppeeeeeerrrrrrssssssiiiiiinnnnnn......
yaşagül öz|06 Nisan 2008 Pazar Saat : 12:42
18
merhaba oktay usta sizden ricam şu kii tarifleriniz de yanlıs yazım çok bunları düzeltirseniz sevinirim vee bol bol kurabiye tarifleri bekliyoruz şimdiden teşekkür ederiz
sema çelik|06 Nisan 2008 Pazar Saat : 15:38
19
Sayin Oktay Usta biz de yaptik Hoşmerim'i. Tadi coooooooooook güzel.
Kubilay Agcaer|06 Nisan 2008 Pazar Saat : 18:33
20
yapdiniz yemekler ve tatlilar cok lezzetli gözüküyor. ama nedense ben beceremiyorum malesef elim hic yatkin deyil.
zehra aktas|07 Nisan 2008 Pazartesi Saat : 23:39
21
ANNEM OKTAY USTANIN YEMEKLERİNİ SEVİYO VE OKTAY USTA ANNEME SİTRESİNİ ATIYO OKTAY USTAYA VE EKİBİNE SELAMLAR
SEDA KÖYBAŞI|14 Mayıs 2008 Çarşamba Saat : 13:39
22
Merhaba Oktay Usta, Bu hosmerimi Ankaranin koyluleri de bilir. Benim anneannem, babaannem cok yapardi. Evlenince kayinvalidemden ogrendim bende nasil yapildigini. Kaymak yoksa tereyagi ve sutle de yapilabilir. Kizartmak icin tavaya extra tereyagida konur
Serap Ozcan|04 Temmuz 2008 Cuma Saat : 21:57
23
merhaba; programınızı begenerek izliyorum fakat sizden özel bir ricam var. Yeni yayın döneminizde birgün öncesinden neler yapacagınızı ve malzeme listesini verirseniz bizde birgün öncesinden temin edip mutfakta sizinle birlikte tarifleri yapmaya çalışırız
sevil gen|29 Temmuz 2008 Salı Saat : 21:18
24
Merhaba Oktay Usta, bu tarifde güzel ama Balikesire has Hösmerim bu degil. Lütfen Balikesir Hösmeriminin de tarifini yazarmisiniz? Kolay gelsin, basarinizin devamini dilerim.
Gülay Gürenci|16 Ağustos 2008 Cumartesi Saat : 21:23
25
Oktay Ustayı Seviyoruz Başta Samanyolu TV olmak üzere Oktay Usta ve Ekibine Başarılar Dilerim Daha Kolay Daha Lezzetli Yemek Tariflerine
ahmet|11 Eylül 2008 Perşembe Saat : 20:14
26
slm oktay usta yemeklerin çok güzel ne olur yemek programını bırakma biz sensiz ne yaparız
ilayda|04 Aralık 2008 Perşembe Saat : 01:31
27
oktay usta konyu değil konya olacak bir konyalı olarak çok kızdım
okan dağlı|20 Mayıs 2009 Çarşamba Saat : 13:25
#



Magazin Haberleri
Sitene Tarif Ekle
Tarifini Gönder
Oktay Usta Haberler
anne cocuk sagligi

oktayustam.com Webutation

yemek tarifleri, pratik yemek tarifleri, kolay yemek tarifleri,
pasta tarifleri, süper yemek tarifleri DMCA.com

yemek tarifleri, pasta tarifleri, bayram yemekleri, kurban tarifleri, terayağlı yemek tarifleri, oktay usta yemek tarifleri, süper yemek tarifleri, türk yemekleri, türk yemek tarifi, kurabiye tarifleri, pasta tarifi, yemek tarifi, kurabiye tarifi, öğrenci yemekleri